start up edukacyjny

Zarówno kierownik i nowy pracownik musi być świadomy tego standardu, do którego oczekuje się nowy członek personelu do pracy i jak długo oczekuje się, że on lub ona będzie podjąć, aby osiągnąć ten poziom. Jeśli menedżer nie oczekiwać, że nowy pracownik będzie całkowicie niezależna od kilku miesięcy, a następnie upewnij się, że pracownik wie. W przeciwnym razie, nowy pracownik może być umieszczenie zbyt dużego nacisku na siebie przez pracę, aby osiągnąć nierealne cel i stają się sfrustrowani w próbie. Starannie zaplanowany program Orientacja Nowy pracownik zapewnia wyraźne standardy i ramy czasowe dla osiągnięcia i tak łagodzi każdy z niepotrzebnym stresem. Pamiętaj, szczęśliwy, pracownicy bezstresowe uszczęśliwiać, bezstresowe klientów.

Zachęcaj pozytywne nastawienie

Mówi się, że „ludzie będą robić satysfakcjonującej pracy, bo muszą. Ludzie robią lepszą pracę, bo chcą.” Budowanie zaangażowania pracowników jest kluczem do wspierania tego rodzaju najwyższej wydajności, czego potrzebujesz od swoich pracowników, który utrzymuje swoich klientów wraca. „osiąganie wyników przez innych ludzi” stała się opis catchall z pracy menedżera, ale wyniki te nie mogą być osiągnięte, gdy osoby zaangażowane nie są zaangażowane w celu i organizacji. Budowanie to zobowiązanie rozpoczyna się pierwszego dnia wprowadzenia swojego nowego pracownika do organizacji i pielęgnowaniu tego zobowiązania nadal jako twój pracownik przechodzi za pośrednictwem nowego programu Orientacja Pracownik, On-the-Job Training Program, podczas pracy z ich Buddy i trener, a poprzez regularne feedback wydajności i programy rozpoznawania.

Nowa orientacja pracownik jest krytyczny czas. Twój nowy program Orientacja Pracownik ma pracownika pierwsze prawdziwe wrażenie organizacji i kontynuuje proces wprowadzania nowego pracownika w organizacji kultury, celów, zadań oraz oczekiwań, które rozpoczęły się w trakcie procesu selekcji i rekrutacji.
vipline
– autor artykułu