szkolenia administracja

szkolenia administracja

Jak rozpocząć pierwszy roczny fundusz

Wiele małych organizacji non-profit zacząć fundraising z oddolnych działań, takich jak piec sprzedaży i myjniach samochodowych. W pewnym momencie, organizacja musi przejść na bardziej wyrafinowanych technik pozyskiwania funduszy, aby przetrwać i rozwijać się.

Bardziej sformalizowane programu fundraising obejmuje stworzenie funduszu rocznego i zbieranie pieniędzy od dawców, którzy dają, ponieważ wierzą w pracy robisz, nie dlatego, że coś w zamian. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby znaleźć tych pierwszych darczyńców:

1. Zwrócić się do członków Rady do pisania listów do osób, które znają z prośbą o wpłaty do organizacji. Może to rozegrać kilka kilka różnych sposobów. każdy z nich może robić swoje lub można napisać list do nich i dostarczają adresy. Fundraising jest oparte na związkach, które powinny być jednymi z najsilniejszych relacji masz.

2. Jeśli masz wolontariuszy w organizacji, dodaj je do listy nazwisk. Niektórzy ochotnicy dadzą pieniądze, a niektóre nie, ale kiedy zaczynasz od zera, to jest kolejnym dobrym źródłem nazwy.

3. Za każdym razem kiedy mówisz do grupy lub po prostu reprezentujący organizację w grupie ludzi, poprosić o tych, którzy chcieliby być na liście mailingowej. Nawet jeśli masz tylko kilka chętnych, to się opłaca. To jeszcze kilka nazwisk, które można dodać do listy.

4. Bądź kreatywny. Pomyśl o miejscach, gdzie swoje najlepsze perspektywy są prawdopodobne do zebrania, a następnie dostać się tam z nimi. Pracowałem z przemocy domowej schronu raz i wystawiane na targach dla kobiet. Daliśmy informacje i podpisany ludzi do wolontariatu lub znajdować się na nasz newsletter. Przyjechaliśmy z dala od dwudniowej imprezy z kilkuset nowych nazw.

Gdy masz ludzi na liście, dbać o nich, bo nie chcą ich opuścić. Nie zalewają ich odwołań. Upewnij się, że polecam odpowiedzi na prezenty niezwłocznie ze szczerym uznaniem. Zaproś ich na wycieczkę organizacji i być celowe w budowaniu relacji z nowych dawców.

Sandy Rees jest niedochodową trener fundraisingu i głośnik, który pokazuje małych organizacji non-profit, jak podnieść więcej pieniędzy, zdobyć więcej zwolenników i wzmocnienia ich zarządów. Chcesz bardziej praktyczne wskazówki i pomysły dotyczące efektywnego pozyskiwania funduszy? Zabierzcie ją dwa razy w miesiącu „Bright Ideas dla Fundraising” w http://www.getfullyfunded.com.

(C) Sandy Rees, CFRE

– autor artykułu